Volgers

12 mei 2013

Fashion art journal......... en terug van een heerlijke vakantie in Frankrijk

Hallo allemaal,
Hier ben ik weer terug van weggeweest........ en wat hebben we het HEERLIJK gehad in Frankrijk, zowel de 2 huizen, als het weer.
En natuurlijk heerlijk geknutseld.
Deze art journal heb ik in mijn boek gemaakt.
De jurk en hoed had ik al in Engeland met Jolande en Miranda gemaakt, en in Frankrijk heb ik er een journal mee gemaakt haha hoe europees kan hij zijn.

Hieronder was ons eerste locatie in Normandie, het was een prachtige boerderij met super uitzicht op het landschap, er zat 7 hectare grond bij (kunnen wij ons hier niet voorstellen toch)
De jongen links is mijn neef Aron, die is ook weer (voor de 2e keer) meegeweest.
Het enige nadeel was dat er HEEL VEEL teken zaten, ik heb er wel 7 van Doodles (onze hond) afgehaald.

En dan nu het 2e huis...... echt een TOPPERTJE, wat een heerlijk huis op een nog mooiere locatie.
Dit is de voorkant van het huis.

Dit is de achterzijde en dan de foto daar weer onder......................

HET UITZICHT!!!!!!!!!!!!!!!! is dit niet FANTASTISCH.
De zee in je achtertuin wie wil dat nou niet.
We hebben heerlijk weer gehad (ong 24 graden) en de kinderen hebben zelfs in de zee gespeeld.
Ik had voor het eerst dat ik nog NIET naar huis wilde.
De locatie is op Quiberon in Bretagne, het is een schiereiland, dus veel zee rondom.
Nou jullie snappen dat ik geen tijd had om bij jullie blogs langs te komen haha.
Nu kom ik weer kijken hoor!!!!!!

Leuk dat je weer langs kwam.
Groetjes Patricia


17 opmerkingen:

  1. Een top creatie met veel mooie kleuren, en wat heb je een heerlijke vakantie gehad, op een toplocatie zo te lezen, dat pakken ze je niet meer af,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. super gaaf Patries, de dame ziet er super uit en weer een prachtige kleurrijke achtergrond.
    heerlijk zo'n vakantie, volgend jaar ga ik stiekem mee, ha ha ha.
    balen van de teken, toch wel gedaan wat dokter Jolande heeft gezegd hé, ha ha ha.
    ik ben blij dat mijn dinnetje weer thuis is.

    liefs Jol.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gave creatie, vrolijke kleuren en leuk gecombineerd met dat gezicht. En wat een super vakantie. Heerlijk zo'n huis aan zee. Wij zijn twee weken in Nederland aan zee geweest. Weinig creatief geweest. Van alles meegenomen en maar 1 dag gebruikt.
    Groetjes Fieneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig de foto's en Normandië is ook super ben er ook eens geweest heerlijk de zee uit je huis te zien. Fijn dat jullie het naar het zin hebben gehad. En je creatie prachtig mooie frisse kleuren gebruikt
    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat ziet er inderdaad erg mooi uit. Prachtig dat je zo op de zee kon kijken. En een heerlijke temperatuur. Lekker als je zo een fijne vakantie hebt gehad.
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat ziet er echt geweldig gaaf uit!! Je art journal het het huis!!!
    wat een prachtig uitzicht, hier kan je weer een tijdje op teren;)
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een heerlijk vrolijke Fashion pagina Patricia! Heerlijke kleurencombi's.
    En die vakantie...jee dat oogt perfect zo, wat een geweldige huizen om vakantie in te mogen houden!
    Geniet lekker na!!! Zo te lezen lukt dat ook wel :-)

    hartelijke groet, Alie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi hoi mooie pagina en leuke foto's.gr.Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  9. fijn dat je weer terug bent....maar je huizen in Frankrijk zijn inderdaad wel super hoor
    prachtige pagina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een schitterende pagina Patricia en tja leuke stulpjes hihi!!
    Ziet er geweldig uit!!
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw zeg, wat heb jij op mooie plekjes gezeten. Heerlijk genieten zal dat zijn geweest.
    Je journal spet bijna van het internet af, prachtig hoor, wat een kleurenfeest.

    Groetjes Jet

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Super gave en mooie art journal page Patricia met super leuke en mooie kleuren.
    Wat een gave vakantie zal dat zijn geweest en dan die huizen .
    super gewoon.

    Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Beautiful AJ page, love the colours and the fashion lady. Also great photos of your vacation. Greetings, Shirleyx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een gave art journal pagina! Lekker fris die kleurtes! Leuk gecombineerd ook met die Dyan stempels! Zooo, jij hebt ook een leuke vakantie gehad volgens mij! Lekker hoor 2 weekjes in Frankrijk! Hugs, Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Patries, dat ziet er mooi uit zeg! Zowel je AJ pagina, heerlijk kleurrijk en kan me voorstellen dat je vakantie heerlijk moet zijn geweest daar! Wat een huis.......Ook je blogkop is weer mooi zo met die sterren! groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wauw, wat een geweldig blog heb jij, ik heb zo zitten genieten van alles wat je hebt gemaakt, moet nog veel leren , maar ik ga je volgen,super. leuk als jij mij volgt.
    Groetjes Bennarda (Ballie)

    http://balliescreationballie.bolgspot.com

    BeantwoordenVerwijderen