Volgers

15 mei 2013

Canvas 13 x 18 best friends

Hallo allemaal,

Ja hier ben ik weer met een silhouette haha maar dit keer de kids van Andy Skinner.
Deze canvas heb ik op vakantie gemaakt voor mijn lieve vriendin Jolande, gewoon omdat ze een (H)echte vriendin is.
Ik heb de canvas eerst met gesso ingesmeerd, daarna de letters met gelmedium en de template.
Daarna 3 kleuren acrylverf en in het lichte gedeelte gestempeld met tekst.
Nog met een dopje met zwarte verf gestempeld en daarna schaduw met wit getekend.
De silhouettes erop en met witte sharpiepen omlijnd.
En dan de VRIENDSCHAPS tekst erop: a friend is someone who knows the song in your heart, and sing it back to you when you have forgotten the words.

Gelukkig vond ze hem mooi haha
Groetjes Patricia

14 opmerkingen:

  1. Wat een lief gebaar, nou zal ze zeker blij mee zijn, prachtig gemaakt,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. natuurlijk vind jolande hem mooi

    hij is heel mooi

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat lief dat je dat voor Jolande hebt gemaakt, ik kan me ook niet voorstellen dat ze 'm niet mooi vond hoor. Ik vind 'm prachtig.

    groetjes Jet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw, super mooie kleuren, mooi silhouette. Wat een super geheel! En wat lief dat je dat voor jouw vriendinnetje hebt gemaakt!
    Groetjes Fieneke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind dit altijd z'on prachtige tekst en hoe toepasselijk voor een echte vriendin! Met zoiets ben je gewoon altijd blij! groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo mooie canvas zo voor een fijne vriendin.Gr.Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig daar zal ze blij mee zijn
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Beautiful background & colours, the highlights on the silouettes is great. Beautiful art gift! Greetings, Shirleyx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hij is gaaf Patricia,Jolande is maar een bofkont!!
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi???? Ik vind het super gaaf!!!!!!!!! en zo lief dat je dit voor mij hebt gemaakt, ik ben een bofkont met jou als dinnetje en je weet het heeft een mooi plekje in de huiskamer.
    thanx X X X

    liefs Jol.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super super gaaf Patricia en je vriendin zal hier heel heel blij mee zijn denk ik zo.

    Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Fabulous, great colors. Love the silhouettes.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat heerlijk om een mooie vriendschap zo wat extra kleur en woorden te geven...en uiteraard een dosis creativiteit.
    Mooi werk Patricia!

    hartelijke groet, Alie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. ik zag hem net al bij Jolande staan, mooi canvasje hoor prachtig
    quote is ook mooi

    BeantwoordenVerwijderen