Volgers

6 apr 2014

Stijgerhouten bord met tekst en de Art specially buit

Hallo allemaal,
vandaag een hele lange blogpost haha
Op de Art Speially gisteren een template gekocht waar ik gelijk mee aan de slag ben gegaan.
Ook heel veel blog en facebook volgers ontmoet, en wat was dat LEUK zeg!
Ook nog een aantal misgelopen helaas (silva van Stempelei en natuurlijk Alie Hoogeboezem had ik graag willen ontmoeten) misschien volgend jaar haha
Manlief heeft even een sloophouten bord voor mij gemaakt waarna ik de tekst erop heb gemaakt.
Simpel maar zo leuk!
 
 Dit is mijn template met modelingpasta en verf.

Hieronder zien jullie wat ik allemaal heb vergaard haha

En nog een ws Zentangle gedaan, ik heb er een boekje van liggen, maar het lukte me gewoon niet, en nu wel met hulp van een proffesional. haha


Na de heerlijke dag nog lekker op een terras gegeten bij de beertjes met Jol!
Het was echt een Topdag!!!!!
Leuk dat je weer langskwam!
Gr Patricia!!!

10 opmerkingen:

  1. Nogmaals het ziet er allemaal prachtig en gezellig uit
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi Patricia, great wood art ! Also love your zentangle it's beautiful. I saw a photo on FB with you & my cousins ! I wish I could go to the Event. One year I'll get there :) Your purchases look awesome. Happy Sunday, Shirleyx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wonderful shopping pieces from the Art Sp. and great art works you've made.
    Groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. SUPER GAAF!!!!!!!!

    jeetje wat heb jij veel gekocht zeg,ha ha ha,
    was zeker een topdag, nu weer sparen voor volgend jaar.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ziet er supergaaf uit, en wat heerlijk dat jullie zo hebben genoten op de beurs en weer veel te veel hebben uitgegeven, raar, heb ik nooit last van haha,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gezellig hoor, zo'n lange blogpost. Je sloophoutjes zijn prachtig geworden zeg en ook je aankopen super. Fijn dat je zo'n gezellige dag hebt gehad samen met Jolande.

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow, leuk houten bordis het geworden!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel leuk, Patricia! Ik kleur mijn modeling paste ook altijd met verf. En ik heb dat stencil ook met die gaatjes en die dame erin. hihihi. Hugs, Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Geweldig de samenwerking met je man Patricia...een origineel bord is het geworden!
    Ja, van lieverlee kom ik erachter dat ik meerdere mensen niet in beeld heb gekregen! Waaronder jij. Misschien hebben we elkaar wel 10 keer voorbijgelopen, zonder het te weten hahaha... Jammer dat het niet gelukt is, ook ik had je grag willen ontmoeten hoor!
    Je hebt erg leuke aankopen gedaan...veel plezier ermee!
    Groetjes, Alie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Thanks for sharing the photosl So sorry that we didn't met us in Nijkerk - hopefully next year :) I'll be again at the Stempelei booth.

    BeantwoordenVerwijderen