Volgers

8 dec 2013

Even iets anders geknutseld..... Houten Kerstbomen

Hallo allemaal,
 
Ik ben dit keer eens met hout aan de knutsel gegaan, ik had deze boom gezien in een folder van de intratuin.
Maar ik wil natuurlijk alles zelf maken haha, gelukkig heb ik een heel handige man die voor mij de voet/ standaard van staal heeft gelast.
Daarna alle houtjes (pallethout) van 1 meter naar 20 cm gezaagd, in het midden een gaatje boren en opbouwen maar.
De eerste had ik gemaakt voor in de etalage van mijn werk (Deco Home winkel)
Waarop de vrouw van mijn collega er ook heel graag 1 wilde.
Deze hieronder staat op mijn werk opgetuigd met verf.
 Zo was hij kaal
 De onderste is thuis opgetuigd door de vrouw van mijn collega.
Groetjes Patricia

10 opmerkingen:

  1. WOW Patricia wat gaaf,wat ben jij toch handig!!
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kerstboom heb je gemaakt. Mooi sfeervol ook.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. gaafffffffff, ook hoe die bij je collega thuis staat is super.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een bijzonder unieke kerstboom Patricia! En je canvas uit de vorige post vind ik helemaal supers! groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat super gaaf! Dat is zeker wat anders! Allebei echt heel mooi! Hugs, Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geweldig Patricia! Ik zag soortgelijke kerstbomen bij een tuincentrum te koop staan...maar dit is veel leuker!!!! Geniet ervan :-))

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Beetje late reactie, had ze al op FB gezien natuurlijk, vind ze echt heel gaaf, hoewel dan de onderste wat sfeervoller is, knap gedaan,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen