Volgers

7 apr 2013

Silhouette Canvas 30x30

Hallo allemaal,
Daar ben ik weer met mijn silhouettes haha.
Gisteren HEERLIJK naar Zeist (Art Specialy beurs) geweest, en daar natuurlijk weer veel te veel gekocht haha.
Zo ook deze Silhouttes van Dina Wakley (30 x30 formaat met 3 stuks)
De script template kreeg ik van mijn LIEVE vriendin Jolande, omdat zij altijd met mij mee mag rijden waar ook naartoe, wat ik uiteraard met liefde doe. (bedankt Jol, ik ben er SUPER blij mee)
De 2 sterren heb ik ook gescoord op de beurs bij de Craftorij.
In haar jurk heb ik de tekst geschreven die ik vanochtend op internet vond, en mij gelijk pakte!
Tekst: People who shine from within don't need a spotlight!
De inspiratie heb ik opgedaan in het boek van Dina Wakley wat echt een SUPER GAAF boek is!
Ik ben er wel content mee haha


Tot silouettes ehhhhh ziens hihi
Groeten Patricia

15 opmerkingen:

  1. Ziet er Top uit Patricia, en fijn dat je zoveel ideeen uit je boek kan halen
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo te zien ben je prima geslaagd op de beurs. Prachtig! Mooie tekst ook.

    Groetjes Jet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is weer gaaf!!!!
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ooooooo, ik ben jaloers dat jij vandaag al met je nieuwe spulletjes heb kunnen spelen en ik moest werken.
    ziet er SUPER GAAF uit, leuk hoe de dame weer hebt neer gezet en de tekst is super mooi, ga ik pikken van je hoor en sla het op.
    Ik wil het natuurlijk nog wel in het echie bewonderen.
    en de templates heb je dik verdiend.

    liefs jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  5. /
    super supergaaf zeg, helemaal top

    BeantwoordenVerwijderen
  6. geweldig patricia en die tekst is echt super!
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Kei gaaaaaaf!! Wat jammer dat ik je gisteren in zeist niet heb gezien .ik heb deze template ook, maar dan in t klein, ook in zeist gekocht, en nog (te) veel meer...... Maar ook erg leuke workshops gedaan 2 dagen.
    Groetjes Fieneke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super gorgeous, love it ! Happy Sunday, Shirleyx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige creatie heb je ervan gemaakt. Hele mooie kleuren ook.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Eindelijk je blog gevonden... schitterende creaties, Patricia! Ik kom nu regelmatig kijken!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oehhhh wat een prachtig canvas Patricia!
    Je snapt wel dat die gepind moest worden he! :-)

    Hartelijke groet, Alie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Super super mooi Partricia.
    De silouette vind ik heel gaaf .dus ben heel benieuwd naar de volgende.
    Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauwie Patricia, heb je weer mooi gemaakt! Ja jij ook teveel gekocht in Zeist? Ikke ook! Veel te veel... Hugs, Sandra

    BeantwoordenVerwijderen