Volgers

22 apr 2012

Dylusions art schilderij

Hoi allemaal,

Vandaag een lange post van mij, niet in letters maar wel met foto's.
Ik ben 2 weken met dit schilderij bezig geweest (in details natuurlijk)
Omdat ik verslaafd ben aan de Art Journal(Miranda bedankt voor het aansteken haha) wilde ik graag een schilderij maken met allemaal kleine Art Journals.
Ik zal niet alle details geven, want dan wordt het een nog langere post.
Wat ik in e hoofdlijnen heb gebruikt is:
Dylusions inkt en stempels, aquarelkrijtjes, poscastiften en archivalinkt.
Bekijk alle foto's en ik hoor graag of jullie het leuk vinden.
Ik ben er stiekum wel een beetje trots op!


Groetjes Patricia

13 opmerkingen:

  1. En of je hier trots op mag wezen Patricia...ik heb er in ieder geval enorm van genoten. Wat een rijke, mooie kleuren en leuke "vakjes". Een juweeltje!!!

    groetjes, Alie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ...wow...amazing work Patricia...I especially loVe the little house & the toadstools...all so bright & colourful...loVely...Mel :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. je schikderij is FAAAAAAAAAAANTAAAAAASTISCHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    echt erg gaaf geworden en in het echt zijn de kleuren nog veel mooier
    nu maar hopen dat je werkplek snel klaar is zodat je hem op kunt hangen

    gr
    Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. OOOOOOOO wat super gaaf Patricia. Wat een heerlijke verslaving erbij! Ik vind die dylusion spray's ook geweldig. Heb inmiddels ook al een paar stempels van Dylusions is vrees dat er een nieuwe verslaving op komst is.
    Groetjes Fieneke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Kan me goed voorstellen dat je hier trots op bent Patricia.
    Daar heb je ook alle rede voor want het is
    SUPERRRRRRR FANTASTISCHHHHHHHHHH MOOIIIIIIIIIIIII.
    geworden.
    Wat heb ik hiervan ziten genieten.

    Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. beetje trots??????? daar mag je super trots op zijn en ik ben de bofkont die het in het echie heb mogen zien en het ziet er SUPER GAAF uit.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hoi patricia
    wat een enorm mooi schilderij heel gaaf
    en tussen ons je weet toch dat ik niet kan wachten tot moederdag hahahahh
    groetjes wil

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wowwww......die is echt geweldig, gaaf, supers!!!!
    Prachtig van kleur zeg!!! Mag ik 'm een weekie lenen:P
    Ik heb ook het dylusionsvirus te pakken! hahaha....helemaal niet erg.
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jeetje wat een werk maar dit is wel heel erg gaaf Patricia,mag je echt trots op zijn!
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. heel erg leuk
    en je mag best trots wezen hoor

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Patricia, je hebt inderdaad het 'virus'te pakken he? Kwam Neline tegen bij Harolds haha ook al te pakken.....prachtige kleuren! Een aparte stijl en je kan er alles in kwijt! groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een creatie ik vind het wel heel bijzonder en mooi
    Het is echt kunst
    Groetjes Marian

    BeantwoordenVerwijderen