Volgers

23 okt 2011

Hart met limited edition magnolia

Hallo allemaal,


Nu weer eens even iets anders dan jullie van mij gewend zijn.

Ik heb een kasthanger gemaakt met de limited edition magnolia alleen te koop bij Hobbystunter.

Tilda is ingekleurd met distressinkt, en stickels op de randjes.

Kerstpapier had ik nog liggen(weet niet van welk merk)de bloemen van Magnolia en de blaadjes zijn van de nieuwe strip van Tim Holtz.

Strass is van ZVA en de sterretjes van 't Kruitvat.


Groetjes Patricia



8 opmerkingen:

  1. Wow, wat een mooie hanger! Super leuk. Er is helemaal niets mis mee met 'even iets anders'. Dat is juist leuk, toch?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige hanger Patria!
    En af en toen eens wat anders kan heel ontspannend zijn!
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk hoor, even iets anders. Ik vind hem heel leuk geworden.
    groetjes Fieneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er erg leuk uit Patricia.

    Groetjes Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Is een leukerdje geworden Patricia. Hoeveel sleutels heb jij op je kasten?? Een heel leuk decoratie-idee

    Groetjes Jet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wauw, wat een mooie hanger, Tilda is mooi ingekleurd en heeft het denk ik wel naar haar zin op dit mooie hart.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie hanger en leuk op dat hartje
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat is een hele leuke hanger geworden Patricia,

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen