Volgers

8 okt 2011

Boek voor Movers&Shapers/ Book for Movers & Shapers

Hallo Allemaal,


Allereerst wil ik iedereen bedanken die op mijn post een reactie achter laten, dat lees ik altijd met zoveel plezier.

Dan nu een gebruiksartikel gemaakt wat ook nog leuk op de (toekomstige) knutselkamer staat.

Al die losse movers & shapers werd ik een beetje gek van, dus mijn man Erik lief aangekeken om een stalen bakje te maken voor de magneten.

Erik heeft een bedrijf in RVS en staal, dus ik zit dicht bij het vuur.


Hi everyone,

First i will thank everyone who let a note on my blog, i love to read it.

Today i have made a book for the Movers & Shapers because i want them all together.

My Husband have a company in steel so i ask him to make a box for me.


Het bakje heb ik helemaal bekleed met papier en afgewerkt met tissuetape.

Eromheen heb ik karton geplakt(uit een dekbedovertrek) en bekleed met papier.

Daarna aan het stalen bakje bevestigd.


The box have i glued with paper en tissuetape.

The top have i made from cardboard, and glued with paper.

Than glue it all together.

De voorkant heb ik met metalfolie bewerkt zoals ik heb geleerd bij de Workshop.

The front have i made with metalart so i have learned with te worksop.
En de chipboardletters heb ik met distressinkt bewerkt.
The chipboardletters colored with distressink.

Verder afgewerkt met mooie embellisments van Tim Holtz uiteraard!

Than finished with embellisments from Tim Holtz!

Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden, ik ben er zelf best een beetje trots op.... hihi.

I am curious what you find about this, by myself i am a little proud of it.(lol)

Groet Patricia

Greetz Patricia










14 opmerkingen:

  1. Onwijs gaaf!!!! Wat een super mooie en praktische opberger. Ik vind het metaalfolie ook helemaal super zeg. Wil ik ook nog wel eens leren.
    Weer heel mooi gemaakt, ben ik wel een beetje jaloers op ;)
    Groetjes en een fijn weekend, Fieneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. superrrrrr gaafffffff Patries, hier mag je ook wel trots op zijn, alleen niet naast je schoenen gaan lopen hé, ha ha ha.

    Groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Particia,wat een waanzinnige creatie!
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat geweldig!!! Helemaal super gemaakt. Daar mag je zeker trots op zijn.
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. das geweldig mooi gemaakt
    om trots op te zijn

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel erg mooi
    En super handig, je mag er echt trots op zijn
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  7. WOWWWWWWWWWWWWWWWw, ziet er helemaal TOP uit, gaaf zo'n doosje Patricia en erg handig ook
    knuf
    Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hoi wat mooi zeg prachtig
    en die tim hotlz wat maakt die mooie dingen
    en wat heeft hij mooie stempels
    kan me indenken dat je er fan van bent
    gr sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat leuk gemaakt en ontzettend makkelijk!
    En dan nog zelf gemaakt door je mannetje ook wat moet je nog meer.
    En toekomstige hobbykamer? Hoe toekomstig is tie;)? Die van mij al bijna 2 jaar, haha.
    Groetjes Helga

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik vind hem helemaal geweldig....
    Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Geweldig mooi!!!
    Dat zou ik ook wel in mijn hobbykamer hebben willen hangen ;-)

    Groetjes van Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Patricia,
    Wat mooi zeg, alles wat je maakt vind ik erg mooi! Geniet ook altijd van de reacties die je bij mij achter laat, eindelijk lukt het mezelf om weer te reageren, dat vinkje weg, daar eerst uitloggen, wat een gedoe, maar nu weet ik hoe het moet.
    Groetjes Anke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. dit heeft dus weer een enorm "kwijl" gehalte... wat ontzettend gaaf zeg!!! en dat jou man dat ff maakt, helemaal super!

    Groetjes Hélène

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Via mijn zus Jopie ben ik op je blog terecht gekomen. Je maakt echt schitterende creaties.
    Heb echt zitten genieten. Ik ben dan ook gelijk je volger geworden. En zou het erg leuk vinden als je ook eens een kijkje bij mij komt nemen.

    Groetjes Wil

    BeantwoordenVerwijderen