Volgers

4 feb 2011

Klok Tim Holtz Workshop


Ja daar is tie weer de klok!
Afgelopen dinsdagavond was het eindelijk zover de Workshop!
Ik heb hem gegeven bij Hobbystunter.
En er gingen 4 tevreden klanten naar huis met een mooie zelfgemaakte klok.
Dit is mijn voorbeeld exemplaar maar als ik de foto heb van Jose en de andere cursisten dan plaats ik hem erbij zodat jullie kunnen zien wat voor moois iedereen gemaakt heeft.


Deze heeft Jolande gemaakt


Dit is het resultaat van iedereen!


Groetjes Patricia



3 opmerkingen:

  1. Hij is echt prachtig Patricia, jammer kan de foto niet vergroten om hem beter te bekijken, maar hij is echt heel mooi.

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. het was super gezellig Patricia en de klok hangt mooi aan mijn camelkleurige muur, ik ben blij dat ik de blauwe kleur heb gekozen.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooie klokken hoor, gelukkig zijn er nu weer een aantal mensen bij de tijd :-)
    knuf
    Miranda

    BeantwoordenVerwijderen