Volgers

27 dec 2010

Kaart veel liefs

Hoi allemaal,
Toch nog een kaartje gemaakt, mijn inspiratie is momenteel ver te zoeken.
De meiden hebben vakantie en vragen VEEL aandacht(geeft niks hoor), maar ja dan blijft er weinig tijd over voor mezelf.
Maar dat komt wel weer hoor.
ik heb de stempels ingekleurd met Derwent, maar ik ben er nog niet helemaal tevreden over!
Ik blijf oefenen, maar er verdwijnen er meer in de prullebak als op mijn kaarten. (haha)
Nou deze kon er redelijk mee door. Iedereen gezellige jaarwisseling!!!!!!
Groetjes Patricia

3 opmerkingen:

  1. Je kaart is practig ook moo gekleurd
    Groetjes Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een leuke kaart Patricia, wat zeg je nou, kan er redelijk mee door, het is prachtig ingekleurd.
    leuke profielfoto.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  3. prachtige kaart hoor!!! enne....het inkleuren is echt wel super gedaan.
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen