Volgers

14 nov 2010

Kerstbal en Engel

Mijn dochter Daphne is pas jarig geweest, en ze wilde met haar kinder feestje lekker knutselen.
Dit gaan we maken.
Uiteraard mogen de meiden zelf een stempelafdrukje kiezen.

In deze bal heb ik papier gebruikt uit het Kruitvatblokje, maar met haar feestje nemen we Magnolia papier. Ik heb de bal met een tussenschotje gebruikt zodat je 2 kanten hebt om iets leuks te maken.
Ook dit Engeltje vond Daphne zo leuk dus die kan er ook nog wel bij zei ik.
De ideeën zijn uiteraard uit het Magnolia magazine, maar dan met een eigen versiering.

Als we woensdag het feestje hebben gehad show ik jullie de foto's wat de meiden er van hebben gebakken.
Fijne (knutsel) Zondag allemaal.
Groetjes Patricia



2 opmerkingen:

  1. wat een lieverdjes, de bal vind ik zo mooi en je engeltje ook, ik ben gek op engeltjes, met de kerst spaar ik engeltjes.
    veel plezier woensdag, ik ben benieuwd naar de creaties.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  2. He nog gefeliciteerd met je meiden!

    Helemaal leuk om te doen met een kinderfeestje.

    Greets Elma

    BeantwoordenVerwijderen