Volgers

1 okt 2010

Klok op canvas

Hallo allemaal,

Daar is hij dan mijn eigen gemaakte (en door mijn man Erik verzonnen) KLOK!!!!
Erik kwam deze mooie wijzers met klok meganisme tegen, en zei: Patries is dit niet leuk voor een scrapproject?
Ik zei meteen dat is een FANTASTISCH idee!!!!!
Toen ben ik het gaan uitwerken samen met Erik, hij heeft het meganisme op het canvas bevestigd, en ik ben aan de slag gegaan.

Alle gebruikte producten zijn van Tim Holtz. Jullie weten inmiddels dat ik verslaafd ben aan Tim ehhhhhhh.... zijn producten natuurlijk (hahaha)
Het papier is uit zijn nieuwe blok vintage/shabby, heel veel mooie papiertjes.
Ook heb ik al zijn embellisments en stansen gebruikt.
Ik heb de klok gebombardeerd als CLOCKWORKS.
Ik ben er zelf heel tevreden over, maar wil natuurlijk graag horen wat jullie er van vinden.

Omdat het vintage/shabby is heb ik de foto nog extra vintage bewerkt voor een optimaal resultaat.
Deze klok is een workshop gegeven bij de Hobbystunter op dinsdag 14 december
Aanmelden kan via de site of in de winkel.
Enne...... ik heb er een COPIRIGHT op gezet hoor!!!!!!!!! hahaha
Groetjes Patricia

5 opmerkingen:

  1. Zo echt SUPPPPPPER mooi bedacht en gemaakt. Daar kan je echt trots op zijn.
    Groetjes Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is dit GAAF!!!!!!!!
    Ik ga me opgeven hoor als het goed is ben ik die week in december vrij.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De workshop staat op de kalender, in het echt is 'ie zoveel mooier, echt keigaaf en ik heb er zin in.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij is erg mooi geworden je klok.
    Superrrrrr.

    Groetjes Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen