Volgers

7 dec 2012

Nog een "SHE" schilderij

Hoi allemaal,

Gisterenavond weer een heerlijk knutselavondje met Jolande en haar dochter Anouk gehad.
We wilde nog zo'n leuk Christy Tomlinson schilderij maken.
Dit keer heb ik Jolande haar popstempel gebruikt, en ik wilde een fris 2 a 3 kleurig schilderij maken.
De bloemen en het vogeltje heb ik van Dylusionsstempels gebruikt.
Omdat ik zo heb zitten genieten met het maken van dit schilderij, heb ik de tekst "enjoy the little things in life" tekst gebruikt.
Ik ben er zelf erg blij mee.


Leuk dat je weer langs kwam, en de reacties lees ik altijd met heel veel plezier!
Groetjes Patricia

14 opmerkingen:

  1. Gezellig zeg, en zeker hele frisse kleuren die je hebt gebruikt,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoe laat ben jij naar bed gegaan????????
    ziet er weer gaaf uit hé Patries, ik ben niet zo snel als jij hoor, moet het nog afmaken.
    was weer gezellig.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooooooi mooi mooi mooi mooi mooi.
    Leuke vrolijke kleuren heb je ook voor de achtergrond gebruikt.

    Groetjes Jet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij is echt onwijs gaaf geworden!!!
    Mooi van kleur ook.
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo leuk vrolijk schilderij,mooi.Gr.Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hij is onwijs gaaf en heel erg mooi van kleur en compositie geworden patricia. Super
    groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ooooooo patricia, suuuuuper gaaf zeg! Die kleren, materialen, compositie. Helemaal geweldig. Ik kan er naar blijven kjijken!
    Groetjes fieneke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. P.S. Als je eens een workshopje geeft.....houdt ik mij van harte aanbevolen!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. het is weer heel erg mooi

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wow hij is weer super Patricia!!
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wow hij is supertof geworden zeg, heel erg moooooooooooooooi

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Vrolijk is het zeker geworden Patricia maar ook heel kunstig...leuke popstempel!!

    goed weekend, Alie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. That's a wonderful piece of art, looks really fabulous.

    BeantwoordenVerwijderen